3-26-960x460.jpg

پیش‌بینی ابتلا به آلزایمر بر اساس حرکات ناخودآگاه

محققان آمریکایی دریافتند تغییرات نامحسوس در تنظیم فعالیت حرکتی فراکتال می‌تواند نشانه‌ای از شروع ابتلا به آلزایمر باشد.

191500-960x460.jpg

سروصدای شغلی روان‌پریشی به دنبال دارد!

مهم‌ترین اثرات ناشی از این مشکل می‌توان به اختلال خواب، بیماری‌های قلبی وعروقی، اختلال عملکرد شناختی،تحریک اعصاب و استرس اشاره کرد.

2-16-960x460.jpg

چند روش کاربردی برای رهایی از افسردگی

ذهن افسرده تمایل دارد تا همه چیز را اشتباه ببیند و نگرانی های بی فایده ای در مورد تمامی احتمالات منفی که ممکن است در آینده اتفاق بیافتد داشته باشد.

images2303-3.jpg

خانواده ی همسر ونحوه ی برخورد درست با آنها

بزرگترین مشکلی که زوجین را در زندگی با خانواده همسر اذیت می‌کند، دخالت اطرافیان در زندگی زناشویی است. زوج‌هایی که با خانواده همسر زیر یک سقف زندگی می‌کنند ممکن است احساس کنند که حریم خصوصی ندارند و نمی‌توانند از مرزهایشان محافظت کنند.

Mistakes-that-lead-to-divorce.jpg

اشتباهاتی که به طلاق منجر می شود(راهکارها)

آگاهی از اشتباهاتی که به طلاق ختم می شوند عاملی است که در پیشگیری از طلاق نقش تعیین کننده‌ای دارد. ازدواج یکی از مهم‌ترین مراحل در زندگی همه افراد است. ازدواج موفق و عشق ماندگار نیازمند به تلاش زوجین برای رسیدن به اهداف مشترک و تفاهم در زندگی نیاز دارد.

Fear-of-marriage11-1.jpg

راهکارهای ترس از ازدواج (گاموفوبیا)

ترس از ازدواج یا همان گاموفوبیا یکی از دلایلی است که ازدواج جوانان را به تأخیر می‌اندازد. در واقع ازدواج یکی از تصمیم‌های مهم زندگی است که تاثیرات زیادی بر جنبه‌های مختلف زندگی افراد می‌گذارد به همین خاطر لازم است که در زمان درست و با انتخاب فرد مناسب صورت گیرد.